Coses meues

Coses que pense, coses que sent, coses que sé, coses que escolte, coses que vull, coses que veig, coses que passen... i moltes més coses

dissabte, 13 de novembre del 2010

El principi de tot

Ja fa temps que sóc conscient que la vida quotidiana -almenys, la meua- té, pel cap baix, dos nivells. En l'un, el costum de despertar-se cada dia i posar-se en marxa forma part de la inèrcia de viure. En l'altre, el web em mostra altres vides, però mai no hi trobe res meu. Per això, amb aquest post curtet em done la benvinguda a mi mateixa a una forma nova de tocar el món, d'expressar-me i de comunicar-me amb altra gent... o no.
No sé quant durarà l'intent, ni si la realitat em permetra aquesta expansió del meu jo, si seré capaç de ser mínimament constant -ai, la constància...!-, però almenys ho intentaré: ara va de bo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada